tiistai 8. huhtikuuta 2014

Hömpänpömppähienonpäivän-kuvapostaus

Koska kieriskelen tänään tekemisen puutteessa, ajattelin, että teenpäs teille superpitkän kuvapläräyksen mun kaikista keppihevoskankaista, nauhoista, palkinnoista ja klipsuista ja lisäilenpä mukaan jotain muutakin, kuten pari kuvaa kissasta ja omista tekemisistä (?)

PS. Sain liitettyä Picun blogiin! Taputuksia sille!! :D

Ja tästä tammasta sen verran että: Ei ole welsh eikä new forest, vaan näyttää shettikseltä. Jouduin korjaamaan päätä niin monta kertaa että huh ja sen suu on kyllä nyt ihan kuollut. Koitan kuitenkin saada siitä ihan nätin shettiksen korvien ja silmien avulla.. Chettyksi nykyään kutsun. .. :)

 Villalankoja on joka lähtöön, mutta musta on nyt loppunut.. :(

 Suitsiin nahkakankaat :) (myös ruskeeta on)
 Varuste-fleece
Heppakankaitakin löytyy, mutta valkoinen on niistä loppu.. :/

                                      (En osaa kääntää tota kuvaa :'D)
Mayn kuvan olen kehystänyt :)

 Heijastin kangasta


 Noi yläpuolella on siis kuvia klipsulaatikosta :)

 ^Tossa nauhoja ja kaikkee jännää^
Glitteriä :3
Hieno pumpulipussi C:

 Mun pieni (epä)luotettava kone ;) (Neulatyyny on Picun tekemä)

 Keppisten tiedot on kaikki tuolla vihkossa ^
 Suitsia roikkuu naulakossa :)
Mun suunnitelmavihkoni :)



Sitten siirrytään turhaa osioon:

 Kisuli :3
 Kuva Maysta ja Wantista :)
 Ankka collection :D



 Mun kissa Minni osaa poseerata :3
 Ja toinen osaa vaan viuhtoo tassulla :'3

 Säilytän huolella heppojeni varusteita :'D
 Näitä lehtiä löytyy vaikka kuinka C:




Terkkuja mun nurkkasakilta! :)

-Nellie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti