perjantai 3. huhtikuuta 2015

Pääsiäistä

Ihanaa pääsiäistä kaikille!
Sen kunniaksi teen pienen kuvapostauksen, jossa seikkailee oriherrat Mino ja Toffee:

Tästä paintista saa aina nii kivoja ja lutusia kuvia! ;3 
Olin jo myymässä Minoa jokunen kuukausi sitten, kun en sen kanssa lainkaan puuhaillut, mutta herranjestas mun on täytyny olla sillon jossain pahassa kuumeessa! En kyllä ikinä halua luopua tästä ihanuudesta! <3 Nyt aktiivisuuteni on palannut Minoa kohtaan ja sillä on tullut ratsasteltua aikas paljon.



Söpöt sulat

Ja mun lempparikuva Minosta. 
Toffeelle oli pakko pukea ylisöpö pupukorvahuppu xD Arvatenkin voi sanoa, ettei asuste ole se kaikkein miehisin, vanhalle poniherralle. Vastahakoisesti se kuitenkin loppujen lopuksi pysyi paikallaan ja piti hupun päässään. Eikö kuvista tullutkin suloisia!
"En varmana kato jotain tyhmää kameraakin vielä, kun mulla on nää tyhmät korvat!"

"Jos nyt sitten oon kunnolla ja katon kameraan, niin päästään poiskin täältä"


Vapalon hepat, Picu ja Nellie toivottaa..
Hyvää pääsiäistä!!


1 kommentti: